JORDENS ALLA HÖRN OCH KANTER

- En resa som börjat med pass, pengar och piljett

HO CHI MINH OCH SÄNGLÖSS

Kategori: VIETNAM

Godkväll. 

Vi anlände enligt tidtabell, checkade in på ett mysigt hostel och tog med oss en holländsk tjej ut på mat och sökande efter buss- och utflyktsbiljetter. Flera timmar senare kröp vi till kojs... och ungefär då bröt helvetet loss. Efter flertalet bett och många döda loppor senare gick jag ner och krävde ett nytt rum. Med två veckor kvar har jag med andra ord fått sängloppor. Igen. Det är roligt nästan jämt. 

En stund senare ringer Emmie och ber mig komma ned. Där sitter hon och holländaren och har också loppor i sängen. Så, nu är vi tre pers som ska dela på min nya säng i mitt nya rum. Tur vi lärt känna tjejen under kvällen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ho Chi Minh från ovan

(null)

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2018-04-03 | 21:04:52

    Kul nästan jämt! Loppor igen....Blir till att frysa alla grejer igen när du kommer hem 😩😩😘

Kommentera inlägget här: