JORDENS ALLA HÖRN OCH KANTER

- En resa som börjat med pass, pengar och piljett

LIVET PÅ EN GAMBIANSK PINNE

Kategori: GAMBIA

Nanga def? Jotack, mangifee. 

Jag flyttade till stranden igår förmiddags, och ligger idag vid poolen och glassar. Igår kväll mötte jag upp Kalle för några glas vin och umgänge. Påtvingat? Yes. Nu för tiden njuter jag av ensamheten och sticker näsan i en ny bok varenda dag. Fastnat nå fruktansvärt för Harlan Coben- lästips för er som har torka på bokfronten! Hur som helst vill jag därav inte bli störd av socialt umgänge. 

"Gud vad rolig Frida är på semestern", som folket runt om mig säger när jag tackar nej till festivaler och konserter och allt sådant där. "Yep, blame Coben". 

Livet är inte fy skam, för er som undrar i regnet.


KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2017-11-05 | 22:24:18

    Nu är det till att ha semester. Hur går det med besök på en barnby?

    Svar: Det står still. Har mejlat huvudkontoret i Wien, och inväntar svar. Har även satt Kalle som känner en snubbe i Gambianska styrelsen att se vad han kan göra åt saken. Men tyvärr ser det mörkt ut... 😭
    Frida Johansson

Kommentera inlägget här: