JORDENS ALLA HÖRN OCH KANTER

- En resa som börjat med pass, pengar och piljett

REDO FÖR ASIEN

Kategori: BURMA

Hej på er alla, nu är det dags igen. Woho. Just nu ligger jag med sambon i famnen (yes, sedan sist har jag skaffat sambo och flyttat till Malmö), och försöker bota resfebern. Imorgon bär det av mot Asien, Burma för att vara mer exakt. Taggad till tusen! 

Jag har sagt hejdå till jobbet och underbara kollegor som jag fått äran att arbeta med, sista dagen var en känslosam sådan. Följande dagar har flytt stått på schemat, och i eftermiddags kom Emmie (bästa vän från Falun) ned för att ansluta inför imorgon. Ryggsäckarna tömdes ut på golvet för en avcheckning- pass, pengar och piljetter. CHECK. 

Nu mina vänner, spänn fast er, för nu blir det åka av. UT PÅ TUR ✈️

(null)


KOMMENTARER:

  • Mormor säger:
    2018-03-20 | 08:24:10

    Lycklig resa! Var rädda om er och kom helskinnade hem! Stor kram😍

    Svar: Det ska vi absolut försöka göra mormor, kram på dig ❤️
    Frida Johansson

  • Lena säger:
    2018-03-20 | 10:01:49

    Ha det så himla kul å ta hand om varandra. Nu blir det roligt att följa er på bloggen 👍

    Svar: Kul att du är med längs vägen mammsen, det här blir nog skoj! 😁😘
    Frida Johansson

Kommentera inlägget här: