JORDENS ALLA HÖRN OCH KANTER

- En resa som börjat med pass, pengar och piljett

DET VAR BARA EN REDIG SJUKA SOM SAKNADES

Kategori: GAMBIA

Idag är jag sjuk. Nästintill dödssjuk. Det började igår med en rejäl hosta och feber, snorjobbigt i denna värme utan ac och fläkt större delen av dygnet. Idag har febern gottat till sig ordentligt, hela kroppen värker och hostan är bedrövlig. Fy... 

I lördags stack jag hur som helst ut och pimplade drinkar. Mötte upp Kalle (Akkes vän) och några av hans vänner. Och igår låg jag som sagt utslagen. Pallrade mig iväg framåt kvällen för lite mat, jättegott. Rödris med någon gambiansk köttstuvning till. Mumma. 

Idag ska jag kurera sjukan, packa och allt sånt där. Imorgon ska jag iväg till en SOS barnby här i Gambia, samt byta boende. SPÄNNANDEEEEEE. 

(null)
Jag och Khalifa 
(null)

(null)

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2017-10-30 | 18:13:07

    Vilken otur att du blivit sjuk. Krya på dig. Roligt att få komma till en SOS by. Vill gärna ha rapport från den utflykten. Kram

Kommentera inlägget här: